fredag 9 november 2012

En fredag utan snacks!!

Jaha, så har jag då äntligen bestämt mig!! Jag ska AVSTÅ snacks! Uhhääää, det är jobbigt, jag älskar ju snacks! Ostbågar, chips och jordnötter är min passion! HUR ska jag fixa detta?! När jag körde hem från jobbet så körde jag förbi flera affärer... jag våndades, svettades, fick andnöd ;) NEJ NEJ NEJ, jag ska inte stanna och köpa, tänkte jag. Usch, det är SÅ jobbigt, jag älskar verkligen att möla dessa onyttigheter.

Så nu sitter jag här med mitt vinglas UTAN dessa underbara godsaker... jag har ABSTINENS!! Det är värre än att sluta röka, tro mig!

Vill gå bort till Netto och kööööpa, men nädå, jag är SÅ duktig, jag gör det bara inte. Ohhhh. de stänger 20.00 jag hinner än. SKA jag eller SKA jag inte... mår psykiskt dåligt av detta. Fy f*n, hur kan man bli sån snacksslav?!

Ska jag dricka mer vin, så jag glömmer... eller ska jag gå... det är frågan. Jag skyller på TV reklamen "Fredgas mys" den har hjärntvättat mig, eller inte haha. Jag var ju beroende lååångt före den skitreklamen!

Fortsättning följer i morrn... ;)

Skål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar